preloader

استخر است یا بیلیارد؟

پیشنهاد خرید
استخر است یا بیلیارد؟ 1

توپ بیلیارد چینی

14,500,000 ریالخرید کنید

میز استخر است یا میز بیلیارد؟

 

مطمئناً یک سوال برای سنین است که آیا استخر و بیلیارد یکی هستند؟ بدون شک این مورد بر سر بسیاری از استدلال های نوار مورد بحث قرار گرفته است، اما پاسخ سریع در واقع خیر است. در عوض، استخر و بیلیارد به بازی های مختلف اشاره دارد. بیایید بررسی کنیم که چرا استخر و بیلیارد یکسان نیستند.

پیشنهاد خرید
استخر است یا بیلیارد؟ 2

دستکش بیلیارد باشگاهی

600,000 ریالخرید کنید

بازی

از نظر فنی، اصطلاح بیلیارد شامل استخر به عنوان یکی از بازی ها می شود، اما بیلیارد بسیار فراتر از استخر است. بازی های بیلیارد به دو دسته بیلیارد کاروم و بیلیارد جیبی تقسیم می شوند. علاوه بر این، بیلیارد جیبی به بیلیارد استخری، اسنوکر و بیلیارد انگلیسی تقسیم می شود. بنابراین بیلیارد را می توان اصطلاحی برای تمامی بازی هایی دانست که با کیو استیک و کیو بال انجام می شود. بنابراین، استخر در واقع زیرمجموعه ای از بازی های بیلیارد است که به عنوان بازی های بیلیارد نیز شناخته می شود.

میزها

بازی های بیلیارد بر روی انواع مختلف میز با اندازه، رنگ و تعداد جیب ها انجام می شود. در حالی که یک میز بیلیارد معمولاً حدود هفت تا نه فوت طول دارد، سایر میزهای بیلیارد می توانند بزرگتر باشند، شاید تا 10 یا 12 فوت که میز مینی اسنوکر و اسنوکر نامیده می شوند. یک میز بیلیارد می تواند تا چهار یا شش کوسن جیبی داشته باشد. در این میان، یک میز بیلیارد نسبت به سایر میزها بلندتر است و سطح آن به طور کلی رنگی است تا آن را از سایر بازی ها متمایز کند.

قوانین

تعداد توپ ها در یک بازی استخری بین هشت تا 15 توپ است. بنابراین، تنظیمات بازی متفاوت است، اما تعداد جیب ها در هر بازی یکسان است. ممکن است بازی ها بر اساس تعداد توپ ها متفاوت باشد. همه چیز از جمله قوانین و مقررات ثابت می ماند. همچنین توپ های استخر به دو دسته تقسیم می شوند که بارزترین آنها راه راه و جامدادی است. بازی‌های بیلیارد از توپ‌های بیشتری استفاده می‌کنند که کوچک‌تر و همه جامد هستند. قوانین بسته به نوع بازی بیلیاردی که انجام می دهید به شدت متفاوت است.

حالا تو می دانی

اکنون می توانید با خیال راحت به بازی استخر یا بیلیارد بپردازید و متوجه شوید که در واقع کدام بازی را انجام می دهید! وقتی از گالری بیلیارد در فینیکس بازدید می کنید، این فرصت را خواهید داشت که انواع میزها را برای هر بازی که می خواهید بازی کنید، خریداری کنید. ما همچنین مجموعه عظیمی از لوازم میز بیلیارد و میز اسنوکر را نیز داریم. برای خرید میز اسنوکر یا بیلیارد امروز با ما تماس بگیرید.

 

مقالات بیشتر وب سایت:

چگونه یک اتاق را به اتاق بازی تبدیل کنیم؟

مزایای داشتن میز ناهار خوری بیلیارد

محصولات ما

دستکش بیلیارد باشگاهی

قیمت اصلی 700,000 ریال بود.قیمت فعلی 600,000 ریال است.

میز بیلیارد بوفالو

325,000,000 ریال470,000,000 ریال

میز مینی اسنوکر و اسنوکر طرح برلین

550,000,000 ریال1,900,000,000 ریال
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
باز کردن چت
1
سوالی دارید از ما بپرسید؟
سلام ما معمولا کمتر از 10 دقیقه پاسخ میدهیم
تماس مستقیم 09124237290 حامدی