آیا به دنبال تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه ای یک شبه هستید؟ متأسفانه، بهبود شدید مهارت‌های شما به تمرین زیادی نیاز دارد – حتی حرفه‌ای‌هایی که در حال حاضر در لیگ قهرمانی و بریتیش اوپن بازی می‌کنند، به عنوان مبتدی شروع کردند. با این حال، نکات و ترفندهای کوچکی وجود دارد که فوراً بازی شما را بهبود می بخشد.

پیشنهاد خرید
مهارت های بیلیارد 2

دستکش بیلیارد باشگاهی

600,000 ریالخرید کنید

چنگ خود را درست بگیرید

یکی از اولین اشتباهاتی که بازیکنان جدید مرتکب می شوند این است که چگونه  چوب بیلیارد را نگه می دارند . اگرچه ممکن است داشتن یک چنگال محکم تر به نظر طبیعی باشد، اما در واقع دقت شما را کاهش می دهد. می تواند باعث بالا رفتن لبه نشانه شود و تیراندازی مستقیم را سخت تر کند. گرفتن محکم همچنین احتمال پریدن توپ از روی میز را افزایش می دهد.

مهارت های بیلیارد 3

برای گرفتن عکس دقیق تر، نگه داشتن نشانه را با یک دستگیره سبک و شل، در حالی که نشانه حتی کف دست شما را لمس نمی کند، نگه دارید.

درک زوایای

برای اینکه بتوانید هر  توپ استخری را گلدان کنید، باید ریاضیات را بدانید. زوایا، به طور خاص. برای هرکسی که فکر می‌کرد بعد از ترک مدرسه دیگر هرگز هندسه را نخواهد دید، متاسفم، اما این بخش بزرگی از بازی است. نگران نباشید، در واقع نیازی به انجام هیچ کاری نخواهید داشت، فقط آن را درک کنید.

مهارت های بیلیارد 4

برای اینکه بهتر با توپ ها آشنا شوید، چرا  توپ های تمرینی تهیه نکنید ؟ Ultimate Training Ball دارای ساختار   توری سبز رنگی است که به شما نشان می دهد کجا توپ را بزنید و کجا قرار است برود. نشانه‌های قرمز پیشرفته‌ای برای کمک به چرخش کناری وجود دارد. درک این  توپ Cue 1 7/8 Aramith Pro Cup  آسانتر است، زیرا دارای 6 نقطه قرمز بزرگ برای موقعیت ضربه زدن و چرخش نشانه است.

بیاموزید که بدن خود را هماهنگ کنید

هنگام گرفتن عکس، ایستادن صحیح مهم است. شما نمی خواهید به طرز ناخوشایندی بر روی  میز بیلیارد بالا بروید و به سختی می توانید تعادل خود را حفظ کنید. برای هم ترازی مناسب، چشم‌ها، سر، بازو و نشانه شما باید در راستای توپی باشد که می‌خواهید ضربه بزنید. سعی کنید سر و گردن خود را پایین نگه دارید. تمرین همراستایی خود را تا زمانی که به حافظه عضلانی تبدیل شود و به طور طبیعی به سراغ شما بیاید ادامه دهید.

مهارت های بیلیارد 5

یاد بگیرید که چگونه به آرامی تیراندازی کنید

همه چیز خوب و خوب است که حالت و هم ترازی صحیح داشته باشید، اما اگر به محض حرکت بازوی شما همه چیز از پنجره خارج شد، باید روی ضربه خود کار کنید. حرکت دادن بازو در هنگام تیراندازی یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که مبتدیان مرتکب می شوند، بنابراین مطمئن شوید که بازوی بالایی و پایینی هر دو به درستی تراز شده باشند. حرکت ایده‌آل تیراندازی اغلب به‌عنوان یک حرکت آونگ مانند توصیف می‌شود که هنگام گرفتن نشانه، دست تیراندازی شما مستقیماً زیر آرنج شما قرار دارد.

مهارت های بیلیارد 6

به تمرین با سرعت ها و نیروهای مختلف ادامه دهید تا ببینید چگونه بر حرکت توپ تاثیر می گذارد. به هر حال، چقدر محکم به توپ ضربه می زنید، می تواند مسیر آن را کاملاً تغییر دهد.

یک پل قوی ایجاد کنید

پل شما دست غیر تیرانداز شماست که برای هدایت نشانه روی میز قرار گرفته است. این می تواند هر ضربه ای را ایجاد کند یا شکسته شود، بنابراین مهم است که بدانیم چگونه آن را درست انجام دهیم.

با قرار دادن محکم انگشتان خود روی میز شروع کنید، سپس انگشت شست و سبابه خود را به هم فشار دهید تا شکل V ایجاد شود. انتهای نشانه را روی “V” قرار دهید و از انگشتان خود برای ایجاد یک پایه محکم برای نشانه خود استفاده کنید. به تنظیم انگشت خود ادامه دهید تا زمانی که کاملاً راضی شوید، سپس سعی کنید چندین بار در موقعیت قرار بگیرید و از آن خارج شوید. این کار باعث ایجاد حافظه عضلانی می شود، به این معنی که در آینده نیازی نیست فعالانه در مورد قرار دادن دست خود فکر کنید.

روی میز بیلیارد سرمایه گذاری کنید

تنها راه برای بهبود مهارت های خود در مدت زمان کوتاه تمرین است، و زمانی که میز خود را دارید، تمرین بسیار آسان تر می شود. اگر می‌خواهید حرفه‌ای شوید، توصیه می‌شود روی یک میز لیگ حرفه‌ای تمرین کنید، مانند  میز بیلیارد حامدی .

مهارت های بیلیارد 7

اگر هدف شما تحت تاثیر قرار دادن دوستان خود در میخانه است، یک میز معمولی، مانند  میز بیلیارد آمریکایی بوفالو ناپلئون،  به خوبی انجام خواهد شد. در حالی که ممکن است آماده مسابقات نباشد، این میز لوکس زیبایی و ماندگاری ماندگاری را به نمایش می گذارد. در هر اتاقی عالی به نظر می رسد و کلاس و استایلی را به نمایش می گذارد.

اگر به دنبال خرید یک میز با بودجه هستید،  میزهای بیلیارد ما را برای فروش بررسی کنید.  این  میز بیلیارد و میز اسنوکر پای لاله ماهاگونی  پیچیده است و بازی روی آن آسان است.

مهارت های بیلیارد 8

ما در Hamedi Billiards در ساخت میزهای مخصوص استخر، بیلیارد و  میز اسنوکر  با نقشه ها و مشخصات سفارشی تخصص داریم. ما همچنین  لوازم جانبی  استخر مانند توپ های استخر، نشانه ها،  قفسه  های نشانه و  کیس های نشانه را می فروشیم .

مقالات بیشتری بخوانید:

سوالات متداول بیلیارد

چگونه بیلیارد بازی کنیم

نحوه چیدن توپ های بیلیارد