چه به فکر خرید یک میز ناهار خوری بیلیارد باشید و چه به سادگی کنجکاو هستید که درباره این میزهای همه کاره بیشتر بدانید، امروز قصد داریم برخی از مزایای داشتن چنین میزهایی را با شما در میان بگذاریم. در حامدی بیلیارد، ما میزهای ناهار خوری مختلف ایت را عرضه و تولید می کنیم و معتقدیم که این میزهای ایتبال عالی برای هر خانه یا فضای تجاری است.

طراحی زیبا

میزهای ناهار خوری بیلیارد در طرح های مختلفی از جمله میزهای ناهار خوری بیلیارد مدرن با خطوط شیک و تمیز و میزهای غذاخوری بیلیارد سنتی که دارای پایه های گرد حک شده و رنگ های ماهاگونی تیره هستند موجود است.

اگر به دنبال میز ناهار خوری بیلیارد مدرن هستید، میز ناهار خوری اسنوکر حامدی یک انتخاب عالی است. این غذاخوری بیلیارد با رومیزی ساخته شده است که به طور کامل جیب ها را پنهان می کند و زیبایی تمیز و براقی به آن می بخشد.

میز ناهار خوری بیلیارد 2

برای یک ظاهر کلاسیک، هیچ چیز بهتر از میز ناهار خوری بیلیارد آشپزخانه حک شده نیست.

میز ناهار خوری بیلیارد 3

طرح‌های مدرن و سنتی نیز می‌توانند با هم ترکیب شوند تا میزهای غذاخوری بیلیارد منحصربه‌فردی را ایجاد کنند، از جمله میز ناهار خوری اسنوکر آریل و میز ناهار خوری بیلیارد Spinrea . این اسنوکرها با سبک های خیره کننده و خاص خود هر فضای داخلی را خاص تر می کنند.

میز ناهار خوری بیلیارد 4

میزهای ناهار خوری بیلیارد سفارشی، مانند میز ناهار خوری بیلیارد سیمز ، همچنین می توانند مطابق با نیازهای طراحی و سبک شما ساخته شوند. این میز اسنوکر سفارشی دارای پایه‌های مخروطی، بلوط جامد با چهار پانل منطبق با گردو در بالای میز و نوارهای منبت کاری در قاب بود.

اندازه مناسب برای همه اتاق ها

میزهای بیلیارد قطعاً یک اندازه نیستند. میزهای بیلیارد در همه اندازه ها وجود دارند، از میزهای بیلیارد 6 فوتی تا میزهای بیلیارد 9 فوتی و میزهای بیلیارد با اندازه کامل. بنابراین، بدون توجه به اندازه اتاق ناهارخوری خود، میز ناهار خوری بیلیارد مناسب برای فضای خود را پیدا خواهید کرد.

  • میزهای ناهار خوری اسنوکر 6 فوتی مانند میز ناهار خوری بیلیارد 6 فوتی Walton برای فضاهای کوچک ایده آل هستند. اینها همچنین راه‌حل مناسبی برای سوله‌های باغی تبدیل‌شده هستند، که یک فضای داخلی/خارج همه‌کاره را ایجاد می‌کنند که به عنوان یک منطقه غذاخوری و سرگرمی عمل می‌کند.
میز ناهار خوری بیلیارد 5
  • میزهای ناهار خوری بیلیارد 7 متری برای هر اتاق غذاخوری کوچک تا متوسط ​​مناسب است.
میز ناهار خوری بیلیارد 6
  • میزهای ناهار خوری 8 فوتی بیلیاردبرای اتاق های متوسط ​​تا بزرگ مناسب هستند. میز ناهار خوری بیلیارد قابل تبدیل ساق چوب ماهون 8 فوتی 10 تا 12 نفر را به راحتی در خود جای می دهد، بنابراین می توانید خانواده خود را برای کباب یکشنبه دعوت کنید و بعد از آن یک بازی بیلیارد انجام دهید.
میز ناهار خوری بیلیارد 7
  • میزهای ناهار خوری 9 فوتی ، مانند میز ناهار خوری بیلیارد 9 فوتی لیندو ، برای فضاهای بزرگتر ایده آل هستند. میز بیلیارد لیندو با استفاده از چوب بلوط درجه یک دارای طراحی روستایی است که ظاهری قدیمی و منحصر به فرد به میز می دهد.
میز ناهار خوری بیلیارد 8

چند کاره.

مبلمان چند منظوره باعث کاهش شلوغی و صرفه جویی در فضا می شود. میزهای ناهار خوری بیلیارد این و موارد دیگر را ارائه می دهند – غذاخوری های بیلیارد نه تنها فضای شما را به حداکثر می رساند بلکه تعادل کاملی بین عملکرد و سبک ایجاد می کند و هر اتاق را جذاب تر و جذاب تر می کند. میزهای ناهار خوری بیلیارد بهترین انتخاب برای استفاده حداکثری از فضای غذاخوری شما هستند.