preloader

معرفی افراد کلیدی بیلیارد

Willie-Hoppe1
پیشنهاد خرید
معرفی افراد کلیدی بیلیارد 1

توپ بیلیارد چینی

14,500,000 ریالخرید کنید

معرفی بازیکنان بیلیارد

 

آلیسون فیشر

بازیکن بیلیارد انگلیسی الاصل

آلیسون فیشر، (متولد ۲۴ فوریه ۱۹۶۸، چشونت، مهندس)، بازیکن بیلیارد انگلیسی الاصل که به دلیل شوت زدن مداوم و سبک بازی بی‌معنا به «دوشس عذاب» معروف است. دستاوردهای او باعث شد که بسیاری از ناظران ورزش‌های بیلیارد فیشر را بهترین بازیکن بیلیارد جیبی زن در تاریخ بدانند.

فیشر در نزدیکی لندن بزرگ شد. در هفت سالگی، پس از دیدن بازی بیلیارد در تلویزیون، به اسنوکر علاقه‌مند شد. در اوایل نوجوانی او به یک لیگ ملحق شده بود و تحت هدایت مربی فرانک کالان شروع به تمرین کرد. او در ۱۵ سالگی عنوان ملی را به دست آورد و در سال ۱۹۸۵ اولین قهرمانی اسنوکر حرفه‌ای خود در جهان را به دست آورد.

فیشر در سال ۱۹۹۵ به ایالات متحده نقل مکان کرد. او از اسنوکر به توپ ۹ تغییر مکان داد و به تور انجمن بیلیارد حرفه‌ای زنان (WPBA) پیوست و به سرعت به یکی از جاذبه‌های خیمه شب بازی آن تبدیل شد. او در اولین تورنمنت خود نهم شد، اما دو تا از سه تورنمنت بعدی را برد، و تا سال بعد عملاً غیرقابل توقف بود.

از سپتامبر ۱۹۹۶ تا ژوئن ۲۰۰۱، فیشر مقام اول را در رده‌بندی بازیکنان WPBA داشت – ماندن بی‌سابقه‌ای در صدر  اگرچه کارن کور از ایرلند شمالی در سال ۲۰۰۱ در رده‌بندی WPBA از فیشر پیشی گرفت، اما فیشر با فصول قوی بازگشت و هر سال از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۷ مقام اول را به دست آورد. بهترین بازیکن سال از سال ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۷.

در ژوئن ۲۰۰۹، کنگره بیلیارد آمریکا (BCA) اعلام کرد که فیشر به تالار مشاهیر BCA معرفی خواهد شد. در آن زمان، فیشر رکورد ۵۳ عنوان تور WPBA، ۱۲ عنوان قهرمانی جهان در اسنوکر و ۳ عنوان قهرمانی جهان در ۹ توپ را به دست آورده بود.او همچنین رکورد پیروزی‌های متوالی در مسابقات (هشت پیروزی در سال‌های ۱۹۹۶–۱۹۹۷) را داشت. فیشر علاوه بر برنامه مسابقات سخت خود، در نمایشگاهی حضور پیدا کرد و آموزش استخر را در مدرسه‌ای که او تأسیس کرد، آکادمی قهرمان جهان آلیسون، در شارلوت، NC ارائه کرد.

ویلی هاپ

معرفی افراد کلیدی بیلیارد 2

بازیکن بیلیارد آمریکایی

ویلی هاپ، با نام ویلیام فردریک هاپ، (متولد ۱۱ اکتبر ۱۸۸۷، کورنوال-آن هادسون، نیویورک، ایالات متحده – درگذشته ۱ فوریه ۱۹۵۹، میامی)، استاد آمریکایی کاروم (بالکلین و سه کوسن) بیلیارد یکی از بادوام‌ترین قهرمانان ورزش بود که بین سال‌های ۱۹۰۶ تا ۱۹۵۲ موفق به کسب ۵۱ عنوان قهرمانی جهان شد.

هاپ (در آن زمان ۱۸ ساله) پس از آموزش بیلیارد توسط پدرش که یک هتلدار بود، به او آموزش داد تا بتواند از فروشندگان دوره گرد پول بگیرد. ۱۹۲۶) با اجرای ۶۲۲ امتیاز در نمایشگاه ۱۸.۲ بالکلاین. در بازی بالکلاین، او سال‌ها در هر دو ۱۸.۱ (۱۹۰۶–۰۷.۱۹۰۹–۱۱.۱۹۱۴–۲۶.۱۹۲۷؛ رقابت‌ها پس از بازپس‌گیری عنوان در سال ۱۹۲۷) و ۱۸.۲ (۱۹۰۷.۱۹۱۰–۲۰–۲۰.۱۹۱۰–۱۹۱۰.۱۹۲۴۱۹) قهرمان جهان شد. ، ۱۹۲۷). متعاقباً با تمرکز بر بازی سه کوسن، او ۱۲ تورنمنت سالانه قهرمانی جهان (۱۹۳۶.۱۹۴۰–۴۴.۱۹۴۷–۵۲) را به دست آورد. در تورنمنت ۱۹۴۰ در شیکاگو او در ۲۰ مسابقه شکست نخورده بود. او پس از دفاع موفق از عنوان خود در سال ۱۹۵۲ بازنشسته شد.

لوتر لاسیتر

بازیکن بیلیارد آمریکایی

لوتر لاسیتر، به طور کامل لوتر کلمنت لاسیتر، جونیور، با نام مستعار ویمپی، (متولد ۵ نوامبر ۱۹۱۸، الیزابت سیتی، کارولینای شمالی، ایالات متحده – درگذشته ۲۵ اکتبر ۱۹۸۸، الیزابت سیتی)، بازیکن بیلیارد آمریکایی که در زمان خود مرگ، از نظر بسیاری بهترین بازیکن نه توپی تمام دوران است.

لاسیتر، که در سن ۱۶ سالگی مدرسه را رها کرد و به دلیل اشتهای سیری ناپذیرش به هات داگ و نوشابه‌های پرتقالی، لقب «Wimpy» را به خود اختصاص داد که با همان ذوقی که شخصیت Wimpy در همبرگرها در همبرگرها میل می‌کرد، می‌خورد. کمیک استریپ Popeye. لاسیتر در طول دوران حرفه‌ای خود در مسابقات قهرمانی همه جانبه برادران جانسکو (۱۹۶۲–۱۹۷۲) در جانستون سیتی، ایلینویز شرکت کرد و پنج بار عنوان استخر مستقیم، چهار بار عنوان ۹ توپ و عنوان یک جیبی را به دست آورد. یک بار. او در سال‌های ۱۹۶۲.۱۹۶۳ و ۱۹۶۷ عنوان قهرمانی همه‌جانبه را به دست آورد.

فروش میز بیلیارد در ایران بهترین و با کیفیت ترین در خدمت شما هستیم.

sherman hollar

5 برتر اسنوکر جهانی

محصولات ما

توپ اسنوکر چینی

قیمت اصلی 18,000,000 ریال بود.قیمت فعلی 16,000,000 ریال است.

میز مینی اسنوکر و اسنوکر کرگدن

550,000,000 ریال1,900,000,000 ریال

میز بیلیارد مدرن طرح کهکشانی

500,000,000 ریال620,000,000 ریال
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
باز کردن چت
1
سوالی دارید از ما بپرسید؟
سلام ما معمولا کمتر از 10 دقیقه پاسخ میدهیم
تماس مستقیم 09124237290 حامدی