preloader

4 ایده برای هدیه تولد برای بازیکنان بیلیارد

4 ایده برای هدیه تولد برای بازیکنان بیلیارد

یافتن هدیه برای علاقه مندان به بیلیارد در حال رشد آسان است. هدایای بالقوه زیادی برای انتخاب وجود دارد، و شما می توانید بدون توجه به اینکه گیرنده شما تجهیزاتی ندارد یا یک میز بیلیارد مجهز دارد، چیزی مناسب پیدا کنید. اگر کسی را می شناسید که به تازگی وارد بیلیارد شده است و تولدی در پیش دارد، در اینجا چند ایده برای هدیه برای او آورده شده است.

یک میز بیلیارد

میز بیلیارد لزوماً چیزی نیست که شما با آن آشنایی پیدا کنید که به سختی می شناسید. میزهای گران‌قیمت می‌توانند به 15000 دلار برسند ، که این میز را به گران‌ترین هدیه‌ای که می‌توانید برای بیلیارد بدهید تبدیل می‌کند. اگرچه بسیاری از مدل ها قیمت میز بیلیارد پایین تری دارند، اما می توانید انتظار داشته باشید که برای یک میز خوش ساخت بین 22 میلیون تا 33 میلیون نومان خرج کنید و این بیشتر از چیزی است که بیشتر مردم برای هدیه تولد خرج می کنند.

با این وجود، اگر گیرنده مورد نظر شما یکی از اعضای نزدیک خانواده است و منابع مالی دارید، میز بیلیارد را بخرید. اگر گیرنده شما به تازگی وارد این ورزش شده باشد و هنوز آن را نداشته باشد، بسیار قدردانی خواهد شد. آنها از تمرین در خانه لذت خواهند برد تا فقط در سالن استخر.

(از آنجایی که میز بیلیارد سرمایه گذاری بزرگی است، احتمالاً می خواهید با گیرنده خود در مورد نوع میز مشورت کنید اگر می خواهید یکی را به آنها بدهید. پیشنهاد پرداخت هزینه میز را بدهید، اما اجازه دهید آنها انتخاب کنند. مدل خاص بر اساس ویژگی ها و طراحی مورد نظر آنها.)

چوب بیلیارد

چوب بیلیارد یک هدیه کاربردی و متفکرانه است، زیرا چیزی است که گیرنده شما مرتباً از آن استفاده می کند و نشانه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. چوبهای بیلیارد به طرق مختلف متفاوت است:

  • قطر نوک
  • وزن نشانه
  • چنگ زدن به نشانه
  • چوب استفاده شده در نشانه

اگر گیرنده شما از قبل نشانه ای نداشته باشد، مطمئناً از دریافت اولین نشانه خود خوشحال خواهند شد. با این حال، حتی اگر آنها قبلاً یکی از آنها را داشته باشند، هنوز هم می توانید به آنها سرنخ بدهید. بسیاری از بازیکنان بیلیارد مجموعه ای از نشانه ها را دارند که در موقعیت های مختلف از آنها استفاده می کنند. به علاوه، دریافت یک نشانه اضافی برای گیرنده، بازی کردن آنها را برای شما آسان تر می کند. می توانید یکی از نشانه های آنها را قرض بگیرید.

اگر خودتان یک بازیکن باتجربه بیلیارد نباشید، احتمالاً نباید به تنهایی یک نشانه بخرید. در عوض، از یکی از دوستان بیلیارد بازی گیرنده خود بپرسید که چه نوع نشانه ای برای تولد گیرنده خود بگیرید. آن‌ها می‌توانند نکاتی را در مورد اینکه چه چیزی را در یک نشانه جستجو کنید به شما ارائه دهند، و شما آنچه را که آنها را دریافت می‌کنید برای گیرنده خود فاش نخواهید کرد.

یک مورد کیس چوب بیلیارد

در شرایط خاص، یک جعبه نشانه استخر می تواند هدیه خوب دیگری باشد. اگر گیرنده شما در مکان‌های مختلف، مانند سالن‌های مختلف استخر یا خانه دوستان، بیلیارد بازی می‌کند، دوست دارد کیفی برای ایمن نگه داشتن نشانه خود داشته باشد. آنها همچنین اگر به تازگی وارد مسابقات شوند، همانطور که بسیاری از بازیکنان مبتدی شروع به شروع می کنند، واقعاً از یک مورد قدردانی خواهند کرد.

هنگام انتخاب یک کیس چوب بیلیارد، در نظر بگیرید که گیرنده شما نشانه خود را از کجا آورده است. این به شما کمک می کند بین یک کیس نرم و سخت تصمیم بگیرید. اگر آنها فقط در سراسر شهر رانندگی می کنند، یک کیس نرم ممکن است کافی باشد. اگر آنها انتظار دارند با هواپیما، قطار یا اتوبوس به مسابقات بروند، با یک جعبه سخت که محافظت بیشتری را ارائه می دهد، بروید.

یک جا گچی جیبی جدید

جا گچی استخری جدید دقیقاً برخلاف میز بیلیارد هدیه است. این ارزان است و برای انتخاب استخر نیازی به دانستن چیزی ندارید.

در عین حال، گیرنده شما همچنان آن را دوست خواهد داشت و از آن استفاده می کند. گچ های استخری جدید در طرح های مختلفی ارائه می شوند که به گیرنده شما اجازه می دهد علایق و علایق مختلف خود را بیان کند. آنها همچنین کاربردی هستند، زیرا هر بازیکن بیلیارد برای نشانه خود به گچ نیاز دارد.
اگر می‌خواهید برای کسی که می‌شناسید میز بیلیارد تهیه کنید، با ما در میز بیلیارد حامدی تماس بگیرید.

محصولات ما

دستکش بیلیارد باشگاهی

قیمت اصلی 700,000 ریال بود.قیمت فعلی 600,000 ریال است.

میز بیلیارد اف22 مدرن

325,000,000 ریال385,000,000 ریال

توپ اسنوکر چینی

قیمت اصلی 18,000,000 ریال بود.قیمت فعلی 16,000,000 ریال است.

میز مینی اسنوکر و اسنوکر طرح برلین

550,000,000 ریال1,900,000,000 ریال
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
باز کردن چت
1
سوالی دارید از ما بپرسید؟
سلام ما معمولا کمتر از 10 دقیقه پاسخ میدهیم
تماس مستقیم 09124237290 حامدی