preloader

چه لوازم جانبی برای میز بیلیارد نیاز دارم؟

پیشنهاد خرید
میز اسنوکر 1

توپ بیلیارد چینی

14,500,000 ریالخرید کنید

چه لوازم جانبی برای میز بیلیارد نیاز دارم؟

لوازم جانبی میز بیلیارد در فینیکس، آریزونا

داشتن میز بیلیارد یک سرمایه گذاری بزرگ است. علاوه بر خود میز، لوازم جانبی متعددی وجود دارد که باید داشته باشید. لوازم جانبی به شما کمک می کند بازی را انجام دهید و میز خود را تمیز نگه دارید.

پیشنهاد خرید
میز اسنوکر 2

دستکش بیلیارد باشگاهی

600,000 ریالخرید کنید

نشانه های استخر

برای انجام بازی به نشانه های استخر نیاز دارید. آنها به طور سنتی از چوب ساخته می شوند. با این حال، اکنون می توانید نشانه های استخر ساخته شده از فیبر کربن، گرافیت و فایبرگلاس را انتخاب کنید. شما می توانید از طول ها و وزن های مختلف انتخاب کنید.

توپ های استخر

برای بازی استخر نیز به توپ نیاز دارید. 15 توپ شماره دار و یک توپ سفید وجود دارد. در حالی که معمولاً توپ‌های شماره‌دار در ایالات متحده به نوارها و جامدات تقسیم می‌شوند، رنگ‌های دیگری در سراسر جهان استفاده می‌شود. آنها از پلاستیک، پلی استر، اکریلیک و رزین ساخته شده اند.

چوب پل

هنگام بازی استخر، گاهی اوقات اتفاق می افتد که نمی توانید بدون دراز کشیدن روی میز به توپ سفید ضربه بزنید. در چنین مواقعی می توانید از چوب پل استفاده کنید. چوب پل را روی میز پشت توپ سفید قرار می دهید، علامت خود را در آن قرار می دهید و به توپ ضربه می زنید.

گالری بیلیارد لوازم جانبی استخر را می فروشد. با خرید یک میز بیلیارد جدید از طریق ما، یک کیت لوازم جانبی رایگان و انتخاب رنگ نمدی دریافت می کنید.

دندانه دار کردن

برای بازی استخر به یک قفسه نیاز دارید. قفسه یک تکه چوب قاب شده است که برای شروع بازی، توپ ها را در آن قرار می دهید. آنها معمولا مثلثی هستند، اگرچه قفسه های الماسی و جادویی نیز برای انواع مختلف استخر موجود است.

گچ

شما از گچ روی نشانه های استخر استفاده می کنید تا به شما کمک کند بهتر بازی کنید. استفاده از گچ اصطکاک را به نشانه‌ها اضافه می‌کند، که از لغزش زودهنگام توپ‌ها از روی نشانه جلوگیری می‌کند.

سایر لوازم جانبی

چندین لوازم جانبی دیگر برای استخر وجود دارد. اینها شامل برس‌های نرم، کیت‌های تعمیر نشانه، روکش‌های میز، قفسه‌های دیواری، توپ‌های تمرینی و غیره هستند.

گالری بیلیارد می تواند به شما در رفع تمام نیازهای اتاق بازی شما کمک کند. علاوه بر میزهای بیلیارد، ما همچنین تخته های چرخشی، میزهای اسنوکر و بازی و مبلمان اتاق بازی را می فروشیم. ما همچنین خدمات انتقال میز بیلیارد قابل اعتماد را ارائه می دهیم . لطفا برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

محصولات ما

میز مینی اسنوکر و اسنوکر طرح گل

540,000,000 ریال650,000,000 ریال

دستکش بیلیارد باشگاهی

قیمت اصلی 700,000 ریال بود.قیمت فعلی 600,000 ریال است.

توپ بیلیارد تایوانی

قیمت اصلی 35,000,000 ریال بود.قیمت فعلی 32,000,000 ریال است.

میز بیلیارد بوفالو

325,000,000 ریال470,000,000 ریال
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
باز کردن چت
1
سوالی دارید از ما بپرسید؟
سلام ما معمولا کمتر از 10 دقیقه پاسخ میدهیم
تماس مستقیم 09124237290 حامدی