با توجه به اینکه آب و هوای خوب کم کم خود را نشان می دهد، ممکن است فکر نشاط بخشیدن به خانه در خط مقدم ذهن شما باشد. چه یک سوله استفاده نشده برای جمع آوری گرد و غبار یا یک اتاق اضافی بدون استفاده زیاد داشته باشید، چرا این فضاها را به اتاق بازی تبدیل نکنید؟ در hamedi Billiards، ما معتقدیم که اتاق بازی افزودنی خوبی برای هر خانه ای است – مکانی عالی برای پذیرایی از مهمانان را در اختیار شما قرار می دهد، اوقات فراغت از صفحه نمایش را برای خانواده تشویق می کند و می تواند ارزش خانه شما را افزایش دهد. بنابراین، چگونه یک اتاق و/یا سوله باغ را به اتاق بازی تبدیل کنیم؟

اتاق بازی مدرن

شلوغ و تمیز.

قبل از اینکه میز بیلیارد جدید خود را قرار دهید (یا حتی به بازی هایی که می خواهید اضافه کنید فکر کنید!)، ضروری است که فضا را شلوغ و تمیز کنید. با انجام یک پاکسازی بزرگ، ایده بهتری در مورد نحوه تنظیم اتاق و نوع بازی و میز بازی برای خرید خواهید داشت.

طوفان فکری و برنامه ریزی کنید.

اکنون که فضا را خالی کرده اید، می توانید با خانواده شروع به طوفان فکری کنید که همه دوست دارند از اتاق بازی بیرون بیایند: انواع بازی ها، طرح رنگ ها، موارد ضروری… به هر حال، اگر همه قرار است از بازی ها استفاده کنند. اتاق، آنها باید نظر داشته باشند. در حالی که ممکن است شما یک میز اسنوکر در اندازه کامل در وسط اتاق بازی بخواهید، جوان شما ممکن است بخواهد یک گوشه کوچک بازی مدرن برای بازی در کنسول یا رایانه خود داشته باشد.

اتاق بازی درجه یک

انواع بازی ها.

  • جداول بازی
  • بازی های تخته ای.
  • بازی های کارتی.
  • بازی های پازل.
  • بازی های مدرن

ممکن است کمی تعصب داشته باشیم، اما میز اسنوکر یا میز بیلیارد در هر اتاق بازی ضروری است. مهم نیست که اتاق کوچکی دارید یا اتاق بزرگ، ما میزهای بیلیارد 6 فوتی و میزهای بیلیارد 7 فوتی تا میزهای بیلیارد 9 فوتی را ذخیره می کنیم . در Hamilton Billiards، می‌توانیم میزهای اسنوکر و میزهای بیلیارد سفارشی را متناسب با اندازه و طراحی شما بسازیم.

اتاق بازی رنگارنگ

رنگ و تزئین کنید.

هنگامی که بازی های مناسب را انتخاب کردید، وقت آن است که اتاق را دوباره رنگ آمیزی کنید و هر طور که می خواهید تزئین کنید. ممکن است بخواهید به دنبال یک طرح رنگ تک رنگ باشید یا ممکن است بخواهید یک تم مشخص برای اتاق بازی خود داشته باشید – انتخاب شما. فراموش نکنید که اتاق را به درستی روشن کنید تا مطمئن شوید که همه می توانند به راحتی در اتاق بازی کنند. ما چراغ های رومیزی اسنوکر و چراغ های میز بیلیارد را برای انواع اندازه های میز عرضه می کنیم.

اتاق بازی در رنگ های تیره

کارها را تمام کنید.

اتاق را با افزودن لوازم جانبی لازم برای انجام بازی های مورد علاقه خود، از نشانه های اسنوکر و نشانه های استخر گرفته تا توپ های اسنوکر و موارد دیگر، به پایان برسانید. شاید یک یخچال کوچک، مقداری تنقلات و مقداری صندلی راحت آخرین مکمل خوبی برای راضی نگه داشتن شما و مهمانانتان باشد.

مقالات بیشتر سایت ما:

رونی اوسالیوان با رکورد هفتمین قهرمانی

مراقبت از میز بیلیارد