preloader

همه چیز درباره عناصر فیبر کربن برای بیلیارد

شفت های فیبر کربنی

همه چیز درباره عناصر فیبر کربن برای بیلیارد باید بدانید؟

 

همه چیز درباره عناصر فیبر کربن برای بیلیارد
هر روز شاهد تحولات و پیشرفت هایی در محصولات هستیم که به صورت روزانه از آنها استفاده کنیم. به همین دلیل، این محصولات برای ما بسیار مفیدتر و در دسترس هستند. واقعا قرار نبود برای دنیای بیلیارد باشد و این به لطف می‌های بیلیارد فی کم‌لور کربنی رخ داده است. برای آشنایی بیشتر با این نوع شفت بیلیارد به ادامه مطلب مراجعه کنید.

شفت های بیلیارد فیبر کربن
فناوری نهایی به دنیای بیلیارد رسیده است. شفت های فیبر کربن انقلابی برای این ورزش است و بازیکنانی که آنها را امتحان می کنند در نهایت عاشق می شوند و در نهایت یکی را برای مجموعه خود می خرند. مواد فیبر کربن در حال حاضر در بخش هایی مانند صنعت یا حتی در زندگی روزمره ما از آن نشان داده شده است. نمونه بارز آن را می توان در دنیای خودرو پیدا کرد، جایی که این مواد قواعد بازی را به کلی تغییر داده است و به قدرت می تواند سازنده ای را پیدا کند که در مدل های جدید خود از فیبر کربن استفاده نکند.

 

پیشنهاد خرید
فیبر کربن برای بیلیارد 1

میز بیلیارد برلین

300,000,000 ریالخرید کنید

فیبر کربنی که در شفت های بیلیارد اعمال می شود چه سودی برای ما دارد؟

این سوال جوابی آسان دارد. برای شروع، شفت های بیلیارد فیبر کربن بسیار سبک هستند، به طوری که اولین باری که از آن استفاده می شود، باور کردن سبک بودن آن سخت است. این تغییر وزن شما را مجبور می‌کند تا روش ضربه‌تان را تطبیق کند، اما وقتی به آن عادت کردید، دیگر نمی‌توانید به شفت‌های چوبی بازگردید.

پیشنهاد پذیری ارائه شده توسط این ماده بی رحمانه است، نه تنها برای دوام مثبت است که این فلش باید در موقعیت های بیشتری قرار گیرد که در آن یک شفت چوبی به دو نیم می تواند مقاومت کند، بلکه در طول بازی نیز کمک می کند زیرا هنگام انجام می شود. ضربه زدن به توپ، می شود این پذیری باعث می شود ارتعاشات بیشتر از ضربه را جذب کند و در نتیجه به کنترل میل متری کمک می کند.

فلش های این ماده همچنین به لطف ویژگی های فیبر کربن، لغزش بسیار بهبود یافته است، بازیکنانی هستند که حتی بدون دستکش از آنها استفاده می کنند.

یکی دیگر از ویژگی هایی که به نفع فلش های این ماده دوام دارد، شکستن آن برای آنها بسیار دشوار است زیرا می خمش را بسیار بیشتر از تیرهای چوبی معمولی تحمل می کنند.

همه اینها باعث می شوند که این فلش ها انقلابی در این ورزش باشند، اما هنوز یک ویژگی وجود دارد که نباید فراموش کرد ….

آیا شفت های بیلیارد فیبر کربن برای من هستند؟
ما تمام کاربران شفت های فیبر کربنی را دیده ایم اما آیا یکی از این شفت ها برای همه انواع پخش کننده ها مناسب است؟ پاسخ منفی است. این پیکان ها به یک بازیکن باتجربه نیاز دارند تا بیشترین بهره را از آن ها ببرند و از ویژگی های آن ها بهره ببرند.

از آنجایی که تیرهای تکنیکی این چنین است، کنترل کامل هم روی ضربه و هم در هدف گیری لازم است، یک میلی متر اشتباه محاسبه شده و کیو بال به پیاده می رود… اما بله، اگر روی بازیکن با تکنیک و تجربه ای هستید. فیبر کربن شفت‌های بیلیارد کنترلی را ارائه می‌کند که هرگز با شکست‌های چوبی و ضربه‌ای قدرتی را که هرگز تجربه نکردید، به دست نمی‌آورید.

به طور خلاصه، اگر یک بازیکن با تجربه هستید، این شفت ها طبیعی بعدی برای بهبود بازی شما هستند.

قیمت / کیفیت
من به شما دروغ نمی گویم، بله، فلش های فیبر کربن به ویژه ارزان، اما شما امنیت خرید تیری را دارید که اگر به خوبی از آن مراقبت کنید، می توانید یک عمر و به احتمال زیاد برای شما دوام بیاورد. برای یک سال نیاز به ارتقای پیکان خود نمی خواهید. ارزشش را دارد، اینطور نیست؟

شفت های فیبر کربنی که ممکن است برای شما جالب باشد:

شفت های بیلیارد Predator Revo
آخرین فناوری و عملکرد بیلیارد. شفت‌های REVO که از کامپوزیت فیبر کربن ساخته شده‌اند، بیش از بیست سال نوآوری فناوری را در خود جای داده‌اند. شفت‌های REVO دارای سبک‌ترین جرم جلویی، کمترین سرعت بالابر، بالاترین قوام شعاعی و بادوام‌ترین ساختار هستند. نتیجه؟ دقیق ترین شفت بیلیارد دنیا در سرعت های کم و زیاد با صاف ترین روکش و بیشترین ماندگاری. موجود در قطر 12.4 میلی متر و 12.9 میلی متر. دارای قفل Uni-Loc.

 

عناصر فیبر

Torocues شفت بیلیارد فیبر کربنی
Torocues یک برند 100% اسپانیایی است که بسیار فوق العاده بوده است. در کاتالوگ، این پیکان های فیبر میان کربنی باشکوه را با نسبت کیفیت / قیمت ارائه می دهد که هیچ کس را بی تفاوت نمی گذارد. آنها با زیره مشکی کامویی و در تمامی مدل های نخ (بسته) و 3 رنگ مختلف فرول عرضه می شوند. این شفت با گزینه‌های سفارشی‌سازی بسیار است و دارای ضمانت مادام العمر در برابر نقص‌های ساخت است.

موجود در نسخه های Pool و Carambola 🙂

بدون شک یکی از شفت های بیلیارد کربنی است که بیشتر توصیه می شود.

شفت بیلیارد کربنی مشکی Torocues
شفت فیبر کربن Cuetec Cynergy CT-15K
Cuetec Cynergy CT-15K شفت بیلیارد فیبر کربن با UniLoc. شفت توسط بازیکن مشهور بیلیارد Shane Van Boening طراحی و توسعه یافته است. این با الگوی مشخص به فرد فیبر کربن 15K چرخیده ساخته شده است. تایگر اسنایپر 12.5 میلی متر کف لمینت نرم حلقه سفید بسیار نازک حلقه فنولیک سیاه، وزن استاندارد: 3.8 اونس.

شفت فیبر کربنی Pechauer Rogue شفت فیبر کربنی Pechauer Rogue که برای دقت در ساخت طراحی شگفت انگیزی از نوآوری و مهندسی است. شفت Rogue با جفت کردن فیبر کربن با فیبر آرامید با استحکام، الگوی شفت‌های بالا فناوری کربن را شکسته و آن را به دقیق‌ترین شفت تبدیل می‌کند. در قطرهای 11.8mm، 12.4mm یا 12.8mm و با قفل های Uni-loc، Pro Series و JP موجود است. اگر از صاحب خوش شانس شفت بیلیارد فیبر کربنی هستید، مطمئناً به این نکات برای حفظ آن در حد جدید علاقه مند می شوید : شفت های کربنی هرگز نباید سمباده یا اصلاح شوند . سنباده زدن سطح شفت به پوشش خارجی آسیب می رساند و یکپارچگی ساختاری شفت را تضعیف می کند و مواد بالقوه مضری را آزاد می کند که می تواند بر سلامت آن تأثیر بگذارد. بعد سنگ زنی، پرداخت یا عملیات سطحی شفت با مواد شیمیایی یا ساینده از هر نوعی، ضمانت مادام العمر محدود را باطل می کند و بر طول عمر و عملکرد شفت تاثیر منفی می گذارد. هرگز از پودر تالک، پودر بچه، گچ دستی یا درمان های شفت روی شفت کربن استفاده کنید. برای تمیز کردن سطح کربن خود، می توان از یکی از دو راه حل زیر استفاده کرد: دستمال یا تمیز کردن با آب. مرحله 1. شفت را با یک پارچه تمیزکننده میکروفیبر پاک کنید، کثیفی، گرد و غبار و را از بین ببرید. مرحله 2. با استفاده از یک پارچه یا حوله پارچه ای نرم با آب، شفت را از انتهای آن به سمت نوک بالا و پایین بکشید و در حالی که دست خود را در اطراف میل می چرخانید. ممکن است کثیفی روی حوله ببینید، این طبیعی است. کار با فلش را ادامه دهید تا تمام قسمت ها کاملا تمیز شوند و 1 تا 2 دقیقه زمان دهید تا سطح خشک شود. نظر شما در مورد شفت های بیلیارد فی کربنی چیست، آیا هر کدام را امتحان کنید؟

منبع:https://poolmania.com/en

 

مطالعه بیشتر مطالب سایت:

ابعاد میز بیلیارد اسنوکر و فضای مورد نیاز

 

محصولات ما

میز بیلیارد مدرن طرح کهکشانی

500,000,000 ریال620,000,000 ریال

میز بیلیارد طرح گل

300,000,000 ریال470,000,000 ریال

میز مینی اسنوکر و اسنوکر طرح گل

540,000,000 ریال650,000,000 ریال

میز بیلیارد برلین

300,000,000 ریال470,000,000 ریال
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
باز کردن چت
1
سوالی دارید از ما بپرسید؟
سلام ما معمولا کمتر از 10 دقیقه پاسخ میدهیم
تماس مستقیم 09124237290 حامدی