preloader

ماساکو کاتسورا بیلیارد باز ژاپنی

افراد کمی ماساکو کاتسورا را می شناسند، با این حال او یکی از مشهورترین بازیکنان بیلیارد ژاپن است. او در طول زندگی خود در سه رشته اصلی بیلیارد قهرمان بود: بیلیارد، اسنوکر و کاروم. او همچنین اولین زنی بود که در هر رشته ای قهرمان جهان شد. ماساکو کاتسورا گذشته و موفقی در بیلیارد داشته و این ورزش را تحت تاثیر قرار داده است. این پست وبلاگ داستان زندگی قابل توجه ماساکو سورا و اینکه چرا او را یکی از بهترین بازیکنان بیلیارد ژاپن می دانم را بررسی می کند.

 

ماساکو کاتسورا

پیشنهاد خرید
ماساکو کاتسورا 1

میز بیلیارد برلین

300,000,000 ریالخرید کنید

پیشنهاد خرید
ماساکو کاتسورا 2

میز بیلیارد اف22 مدرن

280,000,000 ریالخرید کنید

زندگی ماساکو کاتسورا و نحوه شروع به بازی بیلیارد

ماساکو کاتسورا در 7 مارس 1913 در توکیو، ژاپن به دنیا آمد. پدرش، تاتسو کاتسورا، یک بازیکن حرفه ای بیلیارد و مادرش، فومیکو کاتسورا، یک بازیکن آماتور بیلیارد بود. ماساکو بازی بیلیارد را از پنج سالگی شروع کرد و اولین تورنمنت خود را در هشت سالگی برنده شد. او در هجده بزرگسال حرفه ای شد و در طول دوران حرفه ای خود برنده بازی های زیادی شده است. بازیکن معروف بیلیارد ماسکو کاتسورا در سرتاسر جهان به خوبی شناخته شده بود.

نکات برجسته حرفه ای بیلیارد ماساکو کات سورا
ماساکو کاتسورا یک بازیکن بیلیارد ژاپنی با سابقه و موفق در این ورزش است. برجسته ترین مسابقات او شامل قهرمانی در مسابقات جهانی بیلیارد در سال 2003 و کسب عنوان قهرمانی 9 آزاد آمریکا در سال 2006 است.

علاوه بر بردهای متعدد او در مسابقات. ماساکو همچنین در تالار مشاهیر کنگره بیلیارد آمریکا به پاس کمک‌های برجسته‌اش در ورزش بیلیارد پیدا شده است. او در حال حاضر یکی از بالاترین رنکینگ بازیکنان زن در جهان است و هیچ نشانه ای از کاهش سرعت خود به این زودی نشان نمی دهد.

زندگی ماساکو کاتسورا پس از بازنشستگی از بیلیارد حرفه ای
پس از بازنشستگی از حرفه ای ماساکو کاتسورا، همچنان به عضویت فعال جامعه بیلیارد ادامه داده است. او به عنوان داور و داور در مسابقات بین المللی خدمت کرده و همچنین در تلویزیون ژاپن مفسر بوده است . علاوه بر این، او کتاب در مورد بیلیارد نوشته است و دوباره به مشتاقان درس می دهد.

ماساکو کاتسورا علت مرگ

پس از شرکت در تورنمنت های مختلف و کسب موفقیت های مستمر، کاتسورا در سال 1990 به ژاپن بازگشت. او در اینجا با خواهرش زندگی می کند و بقیه عمر خود را می گذراند.

علت مرگ ماساکو کاتسورا طبیعی است. او در سال 1955 درگذشت.

نتیجه
ماساکو کاتسورا نمونه ای عالی از کسی است که از طریق سخت کوشی، فداکاری و آشتیاق برای ورزش خود به موفقیت های باورنکردنی دست یافته است. داستان او مبنی بر تبدیل شدن به یکی از موفق ترین بازیکنان بیلیارد زن ژاپنی، الهام هر کسی است که رویای خود را دنبال کند. ماساکو کاتسورا با موفقیت های گیر و سفر الهام بخش خود موقعیتی را در بین بزرگترین ورزشکاران تاریخ به دست آورده است. برای اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه میتوانید بکنید.

هر کسی که از بیلیارد بازی کردن لذت می‌برد و می‌خواهد این کار را به صورت حرفه‌ای انجام دهد، این توانایی را دارد که به یکی از برترین بازیکنان جهان تبدیل شود. تنها چیزی که لازم است عزم، پشتکار، تمرین، و تا حد امکان بیلیارد بازی کردن است.

برای اطمینان از اینکه می توانید هر زمان که بخواهید می توانید بیلیارد بازی کنید، به یک میز بیلیارد دست ساز و با کیفیت برای خانه خود از حامدی بیلیارد نیاز دارید. ما طیف گسترده ای از میزهای سفارشی  و میزهای نیمه سفارشی را ارائه می دهیم . میز بیلیارد خود را همین امروز پیدا کنید یا برای راهنمایی بیشتر با شماره 09124237290 با ما تماس بگیرید.

 

مطالب مرتبط دیگر:

10 نفر از بهترین بازیکنان بیلیارد تاریخ

نورمن پاول اسکوایر کیست؟

محصولات ما

میز مینی اسنوکر و اسنوکر کرگدن

550,000,000 ریال650,000,000 ریال

میز مینی اسنوکر و اسنوکر طرح گل

540,000,000 ریال650,000,000 ریال

توپ اسنوکر چینی

قیمت اصلی 18,000,000 ریال بود.قیمت فعلی 16,000,000 ریال است.
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
باز کردن چت
1
سوالی دارید از ما بپرسید؟
سلام ما معمولا کمتر از 10 دقیقه پاسخ میدهیم
تماس مستقیم 09124237290 حامدی