preloader

در بیلیارد ضربه ای بزنید که برای توپ بعدی اماده باشید

بازیکنان آماتوری که آشنایی چندانی با بیلیارد ندارند، اما در بیلیارد ضربه ای بزنید که برای توپ بعدی اماده باشید بازیکنان اماتور همیشه سعی می‌کنند شوت‌هایی را بزنند که هدف‌گیری و ساختن توپ برایشان راحت‌تر باشد. به همین دلیل است که اغلب بازیکنی را می بینید که توپ را در دست دارد و فوراً ضربه بعدی خود را برای یک شوت مستقیم 2 فوتی که به راحتی انجام می شود تنظیم می کند. مشکل این استراتژی این است که با وجود اینکه بازی مستقیم با توپ به شما تضمین می‌کند که توپ را می‌سازید، اما بیشتر اوقات شما را برای ضربه دوم آماده نمی‌کند.

برنامه‌ریزی نکردن از قبل معمولاً باعث کوتاهی بیشتر بازیکنان می‌شود. بنابراین، هنگامی که برای مثال در یک بازی 8 توپی در دست دارید، باید سه توپ را در نظر داشته باشید.

 

بیلیارد ضربه ای بزنید

بیلیارد ضربه ای بزنید برای ضربه بعدی اماده باشید

 

  1. توپ سفید را در موقعیتی قرار دهید که ضربه بعدی را آسان کند.
  2. مطمئن شوید که توپ را در موقعیتی با زاویه کافی برای رسیدن به توپ بعدی قرار داده اید. گاهی اوقات هیچ زاویه ای لازم نیست.
  3. ابتدا توپ های که در جای سخت قرار داردند را حل کنید و بقیه بازی‌ها را آسان‌تر کنید.
    برای رسیدن به این هدف اول، ساده‌ترین راه برای ساختن یک توپ دیگر زمانی است که توپ نشانه نزدیک به توپی است که می‌خواهید ضربه بزنید. شما نمی‌خواهید خیلی نزدیک باشید، زیرا وقتی توپ‌ها خیلی نزدیک هستند، استفاده از آن‌ها بدون برخورد دوبار به کیو‌بال دشوار است و بنابراین بازیکنان تمایل دارند که ضربه خود را رها کنند. مطمئناً نمی‌خواهید توپ نشانه خیلی از توپ شی دور باشد زیرا این کار دشواری را افزایش می‌دهد. در عوض سعی کنید توپ نشانه را حدود 30 تا 60 سانتی متر از توپ هدف دور نگه دارید تا راحت ترین ضربه را انجام دهید. حتما به خاطر داشته باشید که از پل زدن بر روی توپ های دیگر یا قرار دادن توپ در نقطه ای عجیب روی میز که باید برای رسیدن به آن دراز بکشید، خودداری کنید.

برای رسیدن به هدف دوم، توپ را در یک زاویه قرار دهید. اگرچه زدن ضربات غیر مستقیم دشوارتر است، اما تقریباً مطمئن هستید که درصد فرار خود را با توپ در دست از این طریق افزایش دهید. البته، این بدان معنا نیست که استفاده از توپ در راستای ضربه مستقیم وارد شدن همیشه چیز بدی است. سناریوهای زیادی وجود دارد که می‌خواهید توپ در در مدار مستقیم باشد زیرا به خوبی به توپ بعدی منتهی می‌شود. نکته اصلی این است که مطمئن شوید که این نوع موقعیت همیشه اولین انتخاب شما هنگام سر میز نیست.

دلیل اصلی مشکل ایجاد ضربه های مستقیم به این دلیل است که گزینه های شما را برای مانور دادن توپ نشانه محدود می کند. شما فقط سه انتخاب با موقعیت بازی در یک ضربه مستقیم دارید: قرعه کشی، دنبال کردن، یا توقف. در صورت نیاز نمی‌توانید از چندین ریل برای به دست آوردن موقعیت استفاده کنید و معمولاً وقتی مستقیم وارد می‌شوید توپ نشانه را از یک مکان به مکان دیگر ارسال می کنید.

وظیفه سوم هنگام بازی با 8 توپ یا گاهی اوقات 9 توپ این است که می خواهید از توپ در مسیر مستقیم استفاده کنید تا ابتدا از شر سخت ترین توپ ها خلاص شوید. این به این معنی است که قبل از تصمیم گیری در مورد محل قرار دادن توپ نشانه، ابتدا باید کل جدول را بررسی کنید. نواحی مشکل معمولاً توپ‌های بسته، توپ‌هایی که نیاز به بازی در موقعیت نقطه‌ای دارند، یا ترکیب‌های دشوار و کاروم‌ها هستند. بنابراین، اگر این نوع عکس ها را روی میز می بینید، باید هر چه زودتر حل شوند.

دلیل اینکه می‌خواهید این مشکلات را در اوایل توپ 8 حل کنید این است که اگر دو توپ را در یک سمت بشکنید، توپ‌های زیادی در اطراف دارید تا فرصتی برای زدن ضربه‌ای خوب داشته باشید. وقتی تا آخرین توپ‌ها منتظر می‌مانید تا یک خوشه یا جمع شکسته شود، باید امیدوار باشید که به یکی از توپ‌های آن خوشه ضربه بزنید. اگر این اتفاق نیفتد، اجرای شما تمام شده است. به همین دلیل همیشه ایده خوبی است که توپ های مشکل دار را زودتر از بین ببرید، در حالی که هنوز توپ های بیمه ای دارید که می توانید آن ها را به جیب بزنید.

معنی خوشه یعنی جمعی از توپ های روی میز که در کنار هم هستند. برای بازی خوب و با کیفیت حتما باید میز استاندارد داشته باشید، درصورتی که قصد خرید میز بیلیارد استاندارد و با کیفیت داشتید می توانید با بیلیارد حامدی در تماس باشید تا از مشاوره تخصصی رایگان ما بهره مند شوید.

محصولات ما

دستکش بیلیارد باشگاهی

قیمت اصلی 700,000 ریال بود.قیمت فعلی 600,000 ریال است.

میز مینی اسنوکر و اسنوکر کرگدن

550,000,000 ریال650,000,000 ریال

میز مینی اسنوکر و اسنوکر طرح گل

540,000,000 ریال650,000,000 ریال

توپ بیلیارد تایوانی

قیمت اصلی 35,000,000 ریال بود.قیمت فعلی 32,000,000 ریال است.
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
باز کردن چت
1
سوالی دارید از ما بپرسید؟
سلام ما معمولا کمتر از 10 دقیقه پاسخ میدهیم
تماس مستقیم 09124237290 حامدی