preloader

انتخاب میز بیلیارد برای خانواده

انتخاب میز بیلیارد که برای خانه یا خانواده شما ایده آل است نیاز به برنامه ریزی و اندازه گیری دارد. یک میز مناسب برای یک نفر ممکن است در اتاق بازی شما عالی به نظر نرسد و بالعکس. اگر خانواده دارید، ویژگی‌های خاصی وجود دارد که باید در مورد آنها فکر کنید، بنابراین می‌توانید محصولی را انتخاب کنید که تا حدی دوام بیاورد.

 

انتخاب میز بیلیارد برای خانواده

فاصله گذاری برای انتخاب میز بیلیارد مناسب

این تا حد زیادی به متراژ مربع موجود در اتاق نشیمن یا منطقه بازی شما بستگی دارد. یک میز مسابقات 9 فوتی ممکن است برای منزل شما آماده نباشد، اما می توانید به همان اندازه از میزهای بیلیارد 7 فوت و 8 فوت لذت ببرید . اگر مطمئن هستید که بچه‌هایتان در اطراف می‌دوند و به هم می‌ریزند، میز کوچک‌تری برای خانه‌تان تهیه کنید ، بنابراین همه شما فضایی برای بازی خواهید داشت.

سنگ کف میز بیلیارد
بچه‌های شما می‌خواهند با شما بیلیارد بازی کنند، زیرا این ورزشی است که به یک میز محدود می‌شود و بنابراین بهتر است از میزهای کف سنگ استفاده نمایید. متأسفانه، آنها احتمالاً نسبت به شما با میز بیلیارد رفتار محترمانه ای نخواهند داشت.

ام دی اف میز بیلیارد به مرور زمان تاب می‌خورد زیرا توپ‌ها و چوب‌های چوبی به طور مداوم به آن ضربه می‌زنند. در نتیجه پس از ضربه های مکرر از هم سطح خارج می شود. تخته سنگ ضخیم تر ، معمولاً بین 3 تا 4.5 سانتی متر هستند، همیشه دوام بیشتری خواهد داشت و در طول زمان آسیب بیشتری را تحمل می کند.

بیشتر بخوانید: بهترین میزهای بیلیارد ما – بهترین انتخاب ها برای خانه شما

پارچه میز بیلیارد در انتخاب میز بیلیارد

 

پارچه بیلیارد آسیب زیادی را در سطح دریافت می کند، به طوری که چوب های بازی به طور تصادفی به آن برخورد می کنند یا توپ های بازی با سرعت روی آن می چرخند و مواد را می سوزانند. اگر با بچه‌هایتان بیلیارد بازی می‌کنید، به احتمال زیاد از پارچه بیشتر استفاده می‌شود تا اینکه فقط خودتان بازی می‌کردید. پارچه میز بیلیارد در بافت های مختلف تولید می شود. یک بافت محکم‌تر از بافت شل‌تر از مواد بیشتری استفاده می‌کند، بنابراین می‌تواند در بازی‌های بیشتری بنشیند.

وزن اونس پارچه در هر یارد نشان می‌دهد که بافت چقدر تنگ است: اگر سنگین‌تر باشد، بافت محکم‌تر می‌شود. 19 اونس حداقل وزنی است که می خواهید به آن بپردازید، اگر می خواهید اغلب اوقات بازی کنید.

شاسی میز در انتخاب میز بیلیارد

چوب سخت ، در حالی که ماده گران‌تری است که در قاب‌های میز بیلیارد استفاده می‌شود، بادوام‌ترین آنها نیز هست. می‌بینید که بچه‌هایتان به میز برخورد می‌کنند و تصادفاً با چوب یا اسباب‌بازی به میز ضربه می‌زنند. مواد مصنوعی یا لمینت قادر به تحمل این آسیب نخواهند بود و ممکن است میز بیلیارد شما تا زمانی که می خواهید دوام نیاورد. از مواد با کیفیت استفاده کنید تا میز بیلیارد شما بتواند بخشی از خانواده شود!

 

صفحه قیمت میز بیلیارد

 

نکاتی برای آموزش به کودکان
برای شما مهم است که نحوه رفتار و نگهداری از میز بیلیارد را بدانید، اما انتقال اطلاعات با فرزندانتان بسیار مهم است تا میز شما دوام بیاورد.

به جای انداختن توپ های بازی روی میز به آرامی آنها را بچینید
فقط توپ های بازی و مثلث مجاز هستند روی میز باشند
نزدیک میز چیزی نخورید و ننوشید
چوب های نشانه را به اطراف نچرخانید یا توپ های نشانه را پرتاب نکنید
قبل از بازی دست های خود را بشویید

خرید میز بیلیارد

اکنون که شما و فرزندانتان می دانید چگونه میز بیلیارد را به درستی انتخاب و مراقبت کنید، می توانید چیزی را جستجو کنید که کاملاً با خانه شما مطابقت داشته باشد! hamedibilliards.com مجموعه گسترده ای از میزها و لوازم جانبی در دسترس دارد، بنابراین شما همیشه می توانید چیزی را پیدا کنید که برای خود و خانواده شما مناسب است. پس از انتخاب میز بیلیارد یا میز اسنوکر خود با ما در تماس باشید.

مطالب بیشتر در مورد بیلیارد:

شرکت های هوشمند اتاق بازی کارمندان دارند

نصب میز بیلیارد یا نصاب میز بیلیارد؟

اصول اولیه اسنوکر: چند توپ روی میز اسنوکر وجود دارد؟

چگونه چوب بیلیارد کادو کنیم

محصولات ما

میز بیلیارد برلین

300,000,000 ریال470,000,000 ریال

میز بیلیارد طرح گل

300,000,000 ریال470,000,000 ریال

میز بیلیارد اف22 مدرن

280,000,000 ریال340,000,000 ریال
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
باز کردن چت
1
سوالی دارید از ما بپرسید؟
سلام ما معمولا کمتر از 10 دقیقه پاسخ میدهیم
تماس مستقیم 09124237290 حامدی