preloader

نصب میز بیلیارد یا نصاب میز بیلیارد؟

نصب میز بیلیارد

نصب میز بیلیارد یا نصاب میز بیلیارد؟ در پایان این مقاله خودتان به این سوال پاسخ دهید.

پیشنهاد خرید
نصاب میز بیلیارد 1

توپ بیلیارد چینی

14,500,000 ریالخرید کنید

نصب میز بیلیارد: نحوه مونتاژ میز بیلیارد به روش صحیح

هنگامی که برای چیدن میز بیلیارد آماده هستید، ضروری است که این کار را به روش صحیح انجام دهید. چند مرحله کلیدی تضمین می کند که میز شما ثابت و همسطح است و سطح بازی صاف و دقیق است.

چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. شما به برخی ابزارهای اولیه نیاز دارید و باید در اندازه گیری های خود دقیق باشید.

در این مقاله، مراحل نصب میز بیلیارد را به صورت گام به گام با شما آشنا خواهیم کرد . ما همچنین به شما کمک می کنیم بفهمید که چرا باید یک نصاب میز بیلیارد متخصص را برای اجرای نصب استخدام کنید. با پیروی از دستورالعمل های ما، می توانید میز بیلیارد خود را به سرعت و به راحتی تنظیم کنید و مانند یک حرفه ای شروع به بازی کنید!

 

نصب میز بیلیارد یا نصاب میز بیلیارد؟

نصب بیلیارد یا نصاب میز بیلیارد استخدام کنیم؟

 

4 دلیل برای اینکه باید یک نصاب میز بیلیارد حرفه ای را برای نصب میز بیلیارد استخدام کنید

شاید از خود بپرسید که آیا می توانید میز بیلیارد خود را خودتان نصب کنید. و پاسخ این است که شما می توانید. با این حال، توصیه نمی شود، زیرا ممکن است دانش فنی لازم برای انجام درست آن را نداشته باشید.

اگر به فکر خرید میز بیلیارد هستید، در اینجا چهار دلیل وجود دارد که چرا باید یک نصاب میز بیلیارد را برای انجام این کار استخدام کنید:

آنها ابزار و تجهیزات مناسبی دارند: یک نصاب حرفه ای میز بیلیارد تمام ابزار و تجهیزات لازم را برای نصب صحیح میز بیلیارد در اختیار خواهد داشت. این شامل تراز، اره، چکش، پیچ و ابزارهای دیگر است.
آنها می دانند که چگونه این کار را به درستی انجام دهند: یک نصاب حرفه ای می داند که چگونه میز بیلیارد شما را تراز کند و از پایداری آن مطمئن شود. پارچه و ریل را نیز به درستی نصب می کنند تا شما بر روی میز به خوبی بازی کنید.
آنها از تمام جزئیات مراقبت خواهند کرد: یک نصاب حرفه ای از تمام جزئیات مربوط به نصب میز بیلیارد، از جابجایی میز تا نصب پارچه و ریل، مراقبت خواهد کرد. این بدان معناست که شما نگران چیزی نخواهید بود و میز بیلیارد به درستی نصب می شود.
شما در زمان و دردسر زیادی صرفه جویی خواهید کرد: نصب میز کار آسانی نیست. این کار زمان بر است و نیاز به تلاش زیادی دارد. با استخدام یک متخصص می توانید در زمان و زحمت خود صرفه جویی زیادی کنید.

 

صفحه قیمت میز بیلیارد

آیا می توانم میز بیلیارد را خودم جمع کنم؟
اگر اشنایی دارید و تجربه ای در زمینه نجاری دارید، شاید بتوانید خودتان این کار را انجام دهید. اما اگر با ایده مونتاژ میز بیلیارد راحت نیستید، بهتر است این کار را به متخصصان بسپارید.

این به این دلیل است که اگر ندانید دارید چه کار می کنید، ممکن است چیزهای زیادی اشتباه پیش برود. ممکن است در نهایت به میز یا زمین آسیب برسانید یا بدتر از آن به خود آسیب بزنید.

حرفه ای ها تجربه و دانش لازم برای تکمیل کار را دارند و اطمینان حاصل می کنند که میز شما کاملاً تراز، پایدار و آماده برای بازی است. علاوه بر این، متخصصان در زمان و استرس شما صرفه جویی می کنند که پس از هر مرحله باید دستورالعمل ها را بخوانید.

آیا جمع کردن میز بیلیارد سخت است؟
مونتاژ میز بیلیارد کار ساده ای نیست. این کاملاً یک تعهد است که گاهی اوقات می تواند خسته کننده و خسته کننده باشد. با این حال، با ابزار و دانش مناسب، این یک فرآیند ساده است. شما همچنین به یک یا دو دوست برای کمک به شما در انجام مراحل نصب نیاز دارید.

نصب میز بیلیارد کار بزرگی است و انجام صحیح آن بسیار مهم است. در اینجا یک راهنمای گام به گام برای کمک به انجام کار وجود دارد:

1. تعیین فاصله مناسب از دیوار و محل مناسب

مکان مناسبی را برای میز بیلیارد خود انتخاب کنید. باید روی سطحی صاف، دور از نور مستقیم خورشید و فضای کافی در اطراف آن باشد تا بازیکنان بتوانند آزادانه حرکت کنند.

مقاله مرتبط : ابعاد میز بیلیارد و فضای مورد نیاز

2. چسباندن پایه ها و مونتاژ شاسی
قاب میز بیلیارد را طبق دستورالعمل سازنده مونتاژ کنید.
شاسی میز بیلیارد را قبل قرار دادن سنگ در جای مناسب حرکت دهید و آن را در محل انتخابی قرار دهید.

3. قرار دادن سنگ و تراز میز
سنگ میز بیلیارد را با احتیاط باز کرده و روی شاسی قرار دهید. از تراز بودن آن مطمئن شوید و در صورت لزوم از تراز استفاده کنید.
با پیروی از دستورالعمل های سازنده، تخته سنگ را با پیچ و مهره یا سایر بست ها به شاسی محکم کنید.
زیر سنگی میز بیلیارد را نصب کنید و آنها را به تخته سنگ وصل کنید.

4. پارچه کشیدن
پارچه میز بیلیارد را با استفاده از چسب یا منگنه به تخته سنگ وصل کنید.

5. نصب باندها میز
پاکت های میز بیلیارد را طبق دستورالعمل سازنده نصب کنید.
میز بیلیارد را با انجام یک بازی تست کنید!
هزینه مونتاژ میز بیلیارد چقدر است؟
خبر خوب این است که داشتن یک مونتاژ حرفه ای روی میز آنقدر که فکر می کنید گران نیست. اکثر نصابان حدود 2 تا 3 میلیون تومان برای این کار دریافت می کنند.

اگر بخواهید خودتان با استفاده از دستورالعمل های گام به گام این کار را انجام دهید، این فرآیند همچنین می تواند رایگان باشد.

نکاتی برای چیدمان کامل میز بیلیارد
بنابراین شما برای خود یک میز بیلیارد جدید خریده اید و نمی توانید صبر کنید تا آن را بچینید. اما قبل از شروع فرآیند نصب یا حمل میز به خانه، چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

در اینجا نکات اصلی ما برای نصب کامل میز بیلیارد آورده شده است:

اندازه گیری مهم است! قبل از شروع سوراخ کردن، مطمئن شوید که ابعاد مناسبی دارید.
کمک بگیر! اگر کسی را داشته باشید که به شما در حمل میز و چیدن آن کمک کند، بسیار آسان تر خواهد بود.
دستورالعمل ها را دنبال کنید! قبل از شروع مونتاژ میز، حتما دستورالعمل ها را به دقت بخوانید.
از ابزار مناسب استفاده کنید! برای این پروژه به یک مته، یک چکش و چند وسیله نیاز دارید.
راحت باش! ممکن است کمی طول بکشد تا همه چیز به درستی تنظیم شود، اما در نهایت ارزشش را دارد.
نصب میز بیلیارد چقدر طول می کشد؟
معمولاً دو تا سه ساعت طول می کشد. اما همه چیز به اندازه و پیچیدگی بیلیارد بستگی دارد. همچنین به سطح مهارت و تجربه شما در نصب میزهای بیلیارد بستگی دارد.

نتیجه
آیا به دنبال اضافه کردن میز بیلیارد به خانه خود هستید ؟ شما جای درست آمده اید! در Hamedibilliards می‌توانیم به شما کمک کنیم تا میز مناسبی را انتخاب کنید و در مراحل نصب به شما کمک کنیم. ما طیف گسترده ای از میزهای بیلیارد و همچنین اکیپ نصاب میز بیلیارد آموزش دیده را ارائه می دهیم که می توانند در فرآیند نصب به شما کمک کنند. برای شروع همین امروز با ما تماس بگیرید !

برای دیدن فیلم های نصب میز بیلیارد میتوانید به سایت یوتیوب سر بزنید.

محصولات ما

میز مینی اسنوکر و اسنوکر کرگدن

550,000,000 ریال650,000,000 ریال

توپ بیلیارد تایوانی

قیمت اصلی 31,000,000 ریال بود.قیمت فعلی 27,500,000 ریال است.

توپ اسنوکر چینی

قیمت اصلی 18,000,000 ریال بود.قیمت فعلی 16,000,000 ریال است.

دستکش بیلیارد باشگاهی

قیمت اصلی 700,000 ریال بود.قیمت فعلی 600,000 ریال است.
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
باز کردن چت
1
سوالی دارید از ما بپرسید؟
سلام ما معمولا کمتر از 10 دقیقه پاسخ میدهیم
تماس مستقیم 09124237290 حامدی