preloader

شرکت های هوشمند اتاق بازی کارمندان دارند

میز بیلیارد طرح برلین1

اتاق بازی کارمندان چه تاثیری میتواند در بازده ای و علاقه انها به محیط کار انجام دهد در مقاله زیر به ان می پردازیم:

همه ما در داخل بچه ایم ما خیلی درگیر کاغذبازی ها، صورت حساب ها و تربیت بچه های خودمان هستیم. ما تمایل داریم فراموش کنیم که کمی رها شدن چه احساسی دارد. و شرکت های هوشمند این را درک می کنند. آن‌ها می‌دانند که تمام روز پشت میز نشستن می‌تواند باعث شود که شما در مورد چیزی احساس گیجی کنید، سعی کنید محرکی پیدا کنید، فقط برای اینکه شما به خانه بروید و از روز بعد بترسید. اما اگر قرار باشد به جایی بیایید که بتوانید از صفحه کامپیوتر فرار کنید و با دوستان خود پینگ پنگ یا بیلیارد بازی کنید، بسیار لذت بخش تر است.

سپس می‌توانید روی چیزهایی تمرکز کنید که هیچ ربطی به کار ندارند، در حالی که به میز فوتبال چپ و راست ضربه می‌زنید. از شکست دادن دوستی در پایان استراحت احساس خوبی دارید و تصمیم می گیرید کمی سخت تر کار کنید. شاید حتی به خاطر شب کمی بیشتر بپرید. قرار بود شما فعال باشید اینطوری شد که به این نقطه رسیدی به همین دلیل است که درگیر شدن در کار، حتی برای مدت کوتاه، سودآور است. این می تواند تفاوت بین یک کارمند شایسته و یک دسته گونی ناراضی باشد. اما هر فعالیتی که در اتاق بازی انجام می دهید باعث جذب جمعیت نمی شود. چند بازی خاص وجود دارد که مردم دوست دارند انجام دهند.

4 بازی که هر محل کار باید داشته باشد.
بازی های آرکید

آیا تا به حال بازی Pac-Man قدیمی را بازی کرده اید؟ منظورم این است که Pac-Man واقعاً قدیمی است ، همان یکی از دهه 80؟ یا مهاجمان فضایی؟ آنها به سادگی کلاسیک هستند. و همه با بزرگ شدن آن بازی ها را انجام دادند. آنها جرقه فرهنگ بازی های ویدیویی بودند. همه ما عاشق اندکی نوستالژی هستیم و رفتن به سر کار برای انجام یک بازی که احتمالاً در دوران کودکی ما را از خوابیدن باز می داشت، ارزشش را ندارد. من تعجب می کنم که چند بازیکن می توانید با دیدن Frogger یا Pong که در اتاق استراحت بازی می کنند، از روی میز خود بلند شوید.

فوتبال دستی

 

فوتبال دستی

یکی از بازی های اتاق بازی کارمندان

 

Foosball یک بازی است که کمی فعالیت بیشتری نسبت به بازی های آرکید دارد. این مانند فوتبال بازی می شود و یادگیری بازی نیاز زیادی ندارد. این یکی از آن بازی‌هایی است که همه می‌توانند در صورت تمایل آن را انجام دهند. Foosball یک بازی است که بازیکنان را به هم متصل می کند و در عین حال به آنها کمک می کند تا تمرکز کنند. برخی از بازیکنان حتی ممکن است خیلی سریع روی میز فوتبال واقعاً رقابتی شوند. چند گل می تواند سریع اتفاق بیفتد و باعث تشویق کمی آتش زیر بازیکنان بازنده پشت سر شود.

بیلیارد

 

اتاق بازی کارمندان

 

آه … ایت بال یا به طور رسمی به عنوان بیلیارد شناخته می شود . بازی دیگری که همه از آن لذت می برند. این یکی نسبتا سخت تر از قبلی است. از آنجایی که می‌توانید به سرعت تشخیص دهید که کدام بازیکنان قبلاً بازی کرده‌اند، بازی‌های بیلیارد می‌توانند بسیار سرگرم‌کننده باشند – پرتاب شوت‌ها از روی دیوار و ضربه زدن به توپ نشانه‌ای در یک زاویه خاص برای چرخش کامل – شوت‌های پشت سر. راه های زیادی برای بازی بیلیارد وجود دارد، اما بازیکنان بزرگ زیادی وجود ندارد. اگرچه، همه عاشق بازی بیلیارد هستند. با 16 توپ، تیم‌های احتمالی دو نفره و یک چرخه بازی 15 دقیقه‌ای متوسط، افراد زیادی فرصت بازی پیدا می‌کنند. خوب شدن ممکن است کمی طول بکشد، اما زمانی که در نهایت شیار خود را پیدا کنید، احساس خوشایندی است.

یکی از سرگرمی های مهم اتاق بازی کارمندان میز بیلیارد و اسنوکر هست که استرس را کاهش و تمرکز را بالا می برد.

 

صفحه قیمت میز بیلیارد

 

پینگ پونگ

پینگ پنگ یکی از موارد مورد علاقه در اتاق بازی است. یکی از این لیست تنها بر اساس گیم پلی می تواند خود را از بقیه جدا کند. دو تیم 2 نفره، چهار پارو، یک توپ و قانون هم تیمی متناوب فقط یک زمان عالی را دعوت می کنند. بازیکنان ماهر می توانند نمایشی از بازگشت سریع برق آسا را ​​به نمایش بگذارند، در حالی که بقیه می توانند از رفت و برگشت ساده لذت ببرند. این یک بازی است که همه می توانند از آن لذت ببرند، حتی کسانی که در کنار زمین نشسته اند. یادگیری اصول اولیه پینگ پنگ نیازی به مقدار زیادی ندارد، بنابراین افزودنی عالی به اتاق بازی فضای کاری است.

اما از داشتن اتاق بازی در محل کار چه سودی می توانید بکنید؟
ناامیدی کمتر

وقتی ناامید هستید، تمایل دارید از مسیر خارج شوید. اما این که بتوانید یک توپ پینگ پنگ را بیرون بیاورید یا هشت نفر را در سوراخی که صدا زده اید پرتاب کنید، می تواند ذهن را پاک کند و به شما کمک کند انرژی خود را به جای دیگری منتقل کنید.

کاهش استرس

ثابت شده است که انجام بازی باعث ایجاد حس آرامش و کاهش استرس می شود. آنها سطح سروتونین و دوپامین را افزایش می دهند و در عین حال به شما کمک می کنند ذهن خود را از کارهای چالش برانگیز روز دور کنید.

بهبود مهارت های اجتماعی

محل کار مملو از افرادی است که نیاز به گفتگو با یکدیگر دارند. داشتن روابط قوی تر با همکاران و یادگیری نشانه های اجتماعی محیط می تواند شادی را در دراز مدت افزایش دهد.

غیبت های کمتر

اگر از کار لذت می برید، احتمال کمتری وجود دارد که آن را اخراج کنید. همچنین، فعال بودن در طول یک شیفت هشت ساعته می تواند سیستم ایمنی بدن را فعال نگه دارد تا احتمال بیماری را کاهش دهد.

بهره وری و خلاقیت در اتاق بازی کارمندان

فعال بودن غذای تفکر است. هنگام انجام هر بازی به صورت فیزیکی، از ذهن و بدن خود استفاده می کنید، در حالت جریان قرار می گیرید و ذهن خود را پاک می کنید. وقتی به صفحه کامپیوتر برگردید، افکار شما مختصرتر و خلاقانه تر می شوند. کارمندان شایستگی بازی کردن و تعامل با یکدیگر را در زمانی که کار نمی کنند را دارند. می تواند کل پویایی کار را تغییر دهد و بهره وری را در فضای کاری بهبود بخشد. شرکت های نوآور از این موضوع آگاه هستند و از آن به نفع خود استفاده می کنند. وقتی زمان بیشتری برای آزاد بودن در محیط کار وجود داشته باشد، فرصت بیشتری برای بهره وری وجود دارد.

برای تجهیز اتاق بازی کارمندان خود اگر نیاز به مشاوره دارید با ما در تماس باشید که شما را راهنمایی بکنیم حامدی بیلیارد در اماده همکاری با شرکت های هوشمند می باشد. برای ایده گرفتن اتاق بازی کارمندان به این  سایت pinterest  بروید. برای دیدن قیمت میز بیلیارد به صفحه اصلی سایت بروید و تمام محصولات و قیمت انرا مشاهده نمایید.

 

مطالب بیشتر :

انتخاب میز بیلیارد برای خانواده

محصولات ما

توپ بیلیارد چینی

قیمت اصلی 16,000,000 ریال بود.قیمت فعلی 14,500,000 ریال است.

میز مینی اسنوکر و اسنوکر کرگدن

550,000,000 ریال650,000,000 ریال

میز مینی اسنوکر و اسنوکر طرح گل

540,000,000 ریال650,000,000 ریال
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
باز کردن چت
1
سوالی دارید از ما بپرسید؟
سلام ما معمولا کمتر از 10 دقیقه پاسخ میدهیم
تماس مستقیم 09124237290 حامدی