preloader

هزینه تعمیر میز بیلیارد چقدر است؟

ball billiards

عوامل زیادی وجود دارند که تعیین می کنند هزینه تعمیر میز بیلیارد به حالت اولیه چقدر است. تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری در خدمات تعمیر میز بیلیارد در مقابل خرید یک میز جدید، مستلزم درک این موضوع است که بازسازی میز بیلیارد چه چیزی را شامل می شود و آیا ارزش آن را دارد یا خیر.

میزهای بیلیارد و اسنوکر با کیفیت بالا و دست ساز طراحی شده اند تا عمر طولانی داشته باشند. میزهای بیلیارد در خانه های افراد بالای 15 سال وجود دارد! دلیل عمر طولانی این میزها به کیفیت ساخت آنها مربوط می شود.

با این حال، لازم است به یاد داشته باشید که این میزهای اسنوکر و بیلیارد در طول سال ها نیاز به نگهداری، تعمیرات و بازسازی داشته اند. با این حال، دلیل اصلی اینکه مردم به بازسازی این میزها ادامه می دهند این است که آنها با میز خاطره دارند و می توانند برایشان بسیار ارزشمند باشند.

حتی اگر یک میز عتیقه ندارید، باز هم بازیابی آن توسط یک تولیدی برند با یک اکیپ تعمیر حرفه ای می تواند ارزشمند باشد. بسیاری از مردم میز بیلیارد را به قصد انتقال آن از نسلی به نسل دیگر خریداری می کنند. همانطور که می توانید تصور کنید، برای حفظ ظاهر، قابلیت بازی میز بیلیارد، باید در فواصل زمانی مختلف میز را سرویس نمایید. میزهای عتیقه معمولا با هزینه های 20 تا 30 هزار دلاری خریداری شده اند و خیلی با کیفیت می باشند.

تعمیر و نگهداری میز بیلیارد و اسنوکر

با بالا رفتن سن میزهای اسنوکر و بیلیارد، قسمت های خاصی از میز وجود دارد که نیاز به نگهداری دوره ای دارند. یکی از متداول ترین خدمات تعمیر میز بیلیارد تعویض ماهوت میز اسنوکر یا پارچه بیلیارد می باشد.

سطح بازی در اثر استفاده منظم فرسوده می شود. معمولاً هر دو تا پنج سال یکبار با استفاده خانگی نیاز به تعویض پارچه دارید. اگر روزانه از میز بیلیارد خود استفاده می کنید، نصب ماهوت جدید می تواند هر یک تا دو سال یکبار ضروری باشد.

جدا از تعویض ماهوت، لاستیک باند، تور و ریل ها در نهایت نیاز به تعویض دارند. این قسمت های میز بیلیارد بین 5 تا 10 سال و گاهی بیشتر دوام می آورند.

باز هم بستگی به این دارد که چقدر از میز بیلیارد خود استفاده می کنید. در حالت ایده‌آل، اگر می‌خواهید قسمتی از قسمت بالای میز بیلیارد را بازسازی کنید، بهتر است پارچه جدید میز بیلیارد، لاستیک باند، تور و ریل‌های کناری را نصب کنید.

تعمیرات میز بیلیارد

فاکتورهای تعمیر میز بیلیارد عتیقه که باید در نظر گرفته شود

1. کیفیت مواد
کیفیت چوب، چرم، تخته سنگ و یراق آلات مثل توپ های بیلیارد می تواند به شما در تصمیم گیری برای بازسازی میز بیلیارد کمک کند. برخی از میزهای عتیقه با استفاده از چوب های سخت و سایر موادی که امروزه همیشه در میزهای بیلیارد پیدا نمی کنید ساخته شده اند.

2. تاریخ ساخت میز بیلیارد
هرچه میز بیلیارد قدیمی تر باشد، ارزش آن بیشتر است، بنابراین بازگرداندن آن می تواند تصمیم خوبی باشد. حتی اگر قصد ندارید میز را نگه دارید، بازیابی آن منجر به قیمت فروش بالاتر می شود و به شما امکان می دهد هزینه های بازسازی را جبران کنید.

3. مقدار کار مورد نیاز
هرچه کار بیشتری برای بازیابی میز مورد نیاز باشد، هزینه آن بیشتر خواهد بود. با این حال، شما همچنین باید ارزش کلی میز را در نظر بگیرید تا تعیین کنید آیا هزینه ها موجه هستند یا خیر. علاوه بر این، اگر فقط نیاز دارید میز بیلیارد را به تصویر بکشید و لاستیک جدید و تور و ریل جدید نصب کنید، هزینه‌های تعمیرات می‌تواند هزینه کمی از سرمایه‌گذاری در یک میز کاملاً جدید با کیفیت بالا باشد.

4. چقدر به میز دلبسته اید
برخی از میزهای بیلیارد و بیلیارد میراث خانوادگی هستند و ارزش احساسی دارند. میزهای دیگری که مردم دوست دارند توسط بازیکنان معروف اسنوکر بازی شده است. بنابراین، اگر به میز بیلیارد خود دلبسته هستید، تعمیر آن منطقی است.

5. نوع میز بیلیارد
اگر یک میز بیلیارد دست ساز و باکیفیت دارید، اغلب توصیه می شود آن را بازسازی کنید. از طرف دیگر، اگر یک میز بیلیارد ارزان و انبوه دارید، سرمایه گذاری در بازسازی ممکن است منطقی نباشد.

هدف از ترمیم میز بیلیارد این است که میز بیلیارد را به حالت اولیه خود بازگردانید. روند بازسازی با بررسی میز شما توسط یک نصاب حرفه ای میز بیلیارد شروع می شود تا میزان تعمیرات مورد نیاز برای بازگرداندن آن به شرایط اولیه را تعیین کند.

اغلب، پایه و پایه‌های میز به کمترین تعمیر نیاز دارند، به دلیل اینکه کمترین تماس را با بازیکن دارند مگر اینکه کیفیت چوب خوبی از ابتدا نداشته باشند. سرویس دوره ای می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • تعویض ماهوت اسنوکر یا پارچه بیلیارد
  • تعویض تور و ریل
  • تعویض لاستیک باند
  • تعویض توپ های بیلیارد
  • پایه های میز بیلیارد و شاسی را برای اطمینان از محکم بودن میز بررسی کنید
  • از بین بردن لکه موجود بر روی باند میز با رنگ مجدد
  • در صورت نیاز، تعمیر و ترمیم پاها و پایه
  • چک کردن تراز میز که اگر از تراز خارج شده سرویس شود
  • هنگامی که تخته سنگ ترک خورده، آسیب دیده یا دیگر صاف نیست، آن را جایگزین کنید
  • تعویض هر گونه اجزای چوبی داخلی که آسیب دیده یا فرسوده شده است
  • نصب مجدد سنگ در میز بیلیارد
  • نصب لاستیک باند جدید
  • نصب تور و ریل جدید
  • نصب پارچه میز بیلیارد
  • نصب میز بیلیارد
  • جابجایی میز بیلیارد
    هنگامی که از خدمات حرفه ای تعمیر میز بیلیارد برای تعمیرات میز بیلیارد خود استفاده می کنید، ممکن است برخی یا تمام مراحل ترمیم خارج از محل و نه در منزل شما انجام شود. چه ترمیم در خانه شما یا خارج از محل شما انجام شود، بخشی از فرآیند سرویس میز شامل جمع آوری مجدد میز بیلیارد و اطمینان از تراز بودن آن است.

شایان ذکر است که بازه های قیمتی برای بازسازی میز بیلیارد ارتباط مستقیمی با میزان خرابی دارد. برای برآورد هزینه تعمیرات میز بیلیارد یا اسنوکر خود با بیلیارد حامدی در تماس باشید. شماره تماس 09124237290 که با ارسال کارشناس می توانیم براورد دقیقی تعمیرات یا سرویس میز بیلیارد در اختیارتان قرار دهیم.

ما با شما صحبت خواهیم کرد تا تعیین کنیم که آیا تعمیر میز بیلیارد شما سرمایه گذاری خوبی است یا خیر و به هر سوالی که ممکن است در مورد فرآیندهای ترمیم دارید پاسخ دهیم. اگر به دنبال قیمت میزهای بیلیارد و اسنوکر جدید برای خرید هستید، ما نیز گسترده ترین مجموعه میزهای ایران را داریم.

مطالعه بفرمایید قیمت میز بیلیارد چقدر است.

 

مقالات دیگر بیشتر بخوانید:

انواع میز بیلیارد

برای بازی بیلیارد چه لوازمی لازم است؟

وزن میز بیلیارد چقدر است؟

 

محصولات ما

میز بیلیارد طرح گل

300,000,000 ریال470,000,000 ریال

میز مینی اسنوکر و اسنوکر طرح گل

540,000,000 ریال650,000,000 ریال

توپ اسنوکر چینی

قیمت اصلی 18,000,000 ریال بود.قیمت فعلی 16,000,000 ریال است.

میز بیلیارد اف22 مدرن

280,000,000 ریال340,000,000 ریال
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
باز کردن چت
1
سوالی دارید از ما بپرسید؟
سلام ما معمولا کمتر از 10 دقیقه پاسخ میدهیم
تماس مستقیم 09124237290 حامدی